Do grona partnerów wspierających Ligę Futbolu Amerykańskiego oraz mecz finałowy – Polish Bowl XIII oficjalnie dołącza Newspoint – lider polskiego rynku e-monitoringu!

Newspoint zajmuje się między innymi przygotowywaniem pogłębionych raportów i analiz medialnych, wizerunkiem marki i employer brandingiem. Oferuje najwyższą jakość danych na polskim rynku i największy zakres monitorowania. Usługi i rozwiązania Newspoint przeznaczone są dla szerokiego grona odbiorców biznesowych – działów PR i marketingu, sprzedaży i obsługi klienta, badań i rozwoju oraz zasobów ludzkich. Pomagają mierzyć i oceniać efekty działań komunikacyjnych, monitorować rynek i konkurencję, szybko reagować na sytuacje kryzysowe, oceniać jakość obsługi klienta, produktu czy też wizerunek firmy jako pracodawcy.

Niezmiernie miło jest nam więc ogłosić, że Newspoint w tym miesiącu w ramach współpracy zajmie się szczegółowym monitoringiem mediów na potrzeby Ligi Futbolu Amerykańskiego.